Rabu, 12 November 2014

TeMpAhAn SeMaKiN BaNyAk ...

Salam Sayang Semua ... 

Macam dah lama tak update blog rasanya, itu tandanya kami semakin sibuk dengan tempahan Acar Buah Imani Licious dan Acar Buah Imani Licious ni. Syukur, sejak open tempahan pada hari bekerja, memang ternyata ada permintaan di situ. Samada untuk di bawa makan malam atau lunch. Insyallah tahan sampai ke malam nasi arab kami ni. 

Terima kasih kepada kengkawan yang telah order dan percaya kepada keenakan dan kelazatan Nasi Arab Imani Licious kami ni. Sejujurnya, pujian yang diberikan menjadikan kami takut, sebab mungkin sekadar nak mejaga haji saja kot. Tetapi bila dah ramai yang memberikan respon yang sama. Pasti, kami tidak bermimpi di siang hari. 

Seharusnya kami harus giat dan lebih kreatif, bagaimana untuk mengembangkan nasi arab dan acar buah kami ni. Sebenarnya, kami masih mencari lokasi untuk kami berniaga Nasi Arab Imani Licious pada waktu hari Sabtu dan Ahad. Sebab masa tu jugalah kami bercuti, orang bekerja memang macam ni kan. 

Halangan dan dugaan sentiasa ada, walau biznez kami ni agak mudah dan kecil tetapi kami tak ambil pusing. Kami anggap sebagai asam garam perniagaan, yang penting, kami jelas apa matlamat kami dalam biznez ni. Moga tercapai hendaknya. Ameen Barakallah.

Semoga harapan kami untuk menjalankan biznez Catering pada tahun hadapan akan menjadi realiti dan bukan lagi fantasi,

Kami nak share sikit order dan tempahan kengkawan pada minggu lepas yang memang best.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KoMeN JaNgAn TaK KoMeN .... KoMeN YaNg JuJuR ItU LeBiH BaIk ......