Jumaat, 4 April 2014

ToLoNg AjArKaN Ku SiFu ….

Assalammualaikum …

Semoga semua sahabat ku semua sentiasa di dalam dalam rahmat dan kasih sayang daripada Allah Azzawajalla.

Kalam kali, Admin ingin berkongsi pengalaman Admin pada hari khamis (03/04/2014) kerana di beri ruang dan peluang untuk menuntu ilmu biznez hamper ni. Sungguh baik hati hamba Allah ini kerana memberi peluang keemasan ini. Bukan senang kan nak jumpe orang macam ni, Syukurx3…..

Sebelum itu, sebenarnya Admin nak ucapkan jutaan terima kasih kepada sahabat lama (Intan Dafira) kerana beliau Admin dapat menceburi biznez Cookies Mookies dan seterusnya kepada Hamper …. Untuk Tupperware pula, Admin nak ucapkan terima kasih kepada 3  nama besar dalam Tupperware Klang ni (Biznez Centre Office, Puan  ……, Kak Liza “5 Star Director” dan Kak Yati “5 Star Director”). Begitu banyak ilmu dan pertolongan, galakan serta peluang di dalam duia Tupperware. I Luv Tupperware forever and ever … Kirannya di dalam blog ni aka nada 3 cabang utama biznez yang Admin ceburi iaitu Tupperware, Cookies Mookies & Hamper … Gabungan yang Ideal bukan ….

Berbalik kepada pengalaman belajar hamper ni, sebenarnya bukan senang juga nak wrapping bagai. Semuanya memerlukan kesabaran, sentuhan MAGIS dan juga teknik yang betul. Kalau tidak kena pada caranya, memang tak santek dan hambar lah sentuhan hamper tu nanti. Pemilihan warna, saiz tapak, kombinasi hiasan termasuk warna dan reben perlu seiring dengan tema hamper. Barulah ada jiwa dan rasa , pesona yang menggetar jiwa .. Over pulak kan .. kikiki ..

Seperti yang telah di rancang dengan hakak gorjes Kak Nor ni, kami telah Berjaya wrapping hamper tuuperware 4 sets dan photoshoot untuk hamper Ramadhan, Iftar dan Raya sekaligus. Ini pun tak cukup lagi dan Insyaallah akan bersambung pada hari ahad ini nanti. Masih banyak lagi nak di photoshoot kan. Moga semuanya berjalan lancar dan mendapat sambutan di pasaran kelak. Insyaallah ….

Sebagai Sedikit tatapan sahabat semua …. Ini di Antara hasilnya ….














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KoMeN JaNgAn TaK KoMeN .... KoMeN YaNg JuJuR ItU LeBiH BaIk ......