Khamis, 14 Ogos 2014

BaGuS Ke PrOoDuK TuPpErWaRe Ni ???

Salam Sayang Semua .... 

Sementara ada kesempatan waktu lunch ni, kami nak sharelah sedikit mengenai kebagusan dan kerelevenan produk tupperware kepada pengguna. Anyway produk tupperware sememangnya  produk SuperBrand dan terkenal di peringkat antarabangsa. Rasanya tak perlu nak cerita panjang lebar. Tapi kami apa yang kami nak share dan war warkan kepada kengkawan seperti berikut :  

1.   Tupperware adalah produk yang Selamat dan sesuai untuk digunakan untuk kehidupan harian. Ini adalah kerana produk Tupperware berkenaan tidak mengandungi bahan kimia beracun / toksid  dan ianya telah memenuhi piawaian / standard yang diiktiraf dari Authority Jalan Food Safety Commision.

2.  Produk Tupperware menjadi pilihan disebabkan keistimewaan produk ini yang terletak pada reka bentuk yang menarik dan yang penting dan yang paling adalah mesra alam dan khas untuk kegunaan harian kita. Paling tepat sekali produk Tupperware ini adalah untuk penyimpanan makanan fan miniman supaya kekal segar dan tahan lebih lama atau tidak mudah rosak.

3.    Proudk Tupperware juga mesra alam kerana ia boleh dikitar semula menjadi produk lain seperti tong sampah, bakul plastic, psu bunga, kerusi plastic dan lain2 lagi.

4.    Pembuatan produk Tupperware ini telah melepasi piawaian yang tinggi dan pemeriksaan yang ketat. Ini menjadikan produk Tupperware adalah produk platik yang bermutu, Selamat, berjenama dan kekal lama sehingga ke hari ini.

5. Selain itu, produk Tupperware ini juga sangat praktikal dan boleh digunakan beulang-ulang kali tanpa was-was dan ragu-ragu. Ia juga dapat menjimatkan ruang dan tempat penyimpanan.

6.    Selain itu juga, produ ktupperware ini tahan lasak dan sangat tahan dan paling penting ialah Jaminan Produk ini untuk seumur hidup.

Jadi kalau ada sebarang pertanyaan mengenai Tupperware tanyalah kami, insyallah kami jawab atau boleh terus menghubungi Business Centre terdekat untuk keterangan lebih lanjut k. 

Antara Produk Ikon Tupperware seperti berikut : 





Sebenarnya banyak lagi produk ikon tupperware ni .... boleh layari link yerk ... ada banyak cerita pasal tupperware ni TuPpErWaRe & TuPpErWaRe MaLaYsIa .... 


Miss U All ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KoMeN JaNgAn TaK KoMeN .... KoMeN YaNg JuJuR ItU LeBiH BaIk ......