Isnin, 29 September 2014

NaSi CaMpUr ImAnI LiCiOuS & Nasi LoMaK ImAnI LiCiOuS LaH PuLaK ....

Salam Sayang Semua, 

Hari ni kami just nak umumkan yang kami akan membuka tempahan Nasi Campur Imani Licious and Nasi Lomak Imani Licious pada hari Sabtu & Ahad serta cuti Umum sahaja. Jadi kalau ada yang berminat boleh lah PM kami di talian 016 7780286. Biznez Nasi Campur Imani Licious dan Nasi Lomak Imani Licious lebih kepada yang berminat nak buat tempahan untuk seperti berikut : 

1. Pekerja Kilang
2. Pelajar Sekolah 
3. Individu / Berkeluarga
4. Majlis Agama 
5. Dan lain-lain

Dari segi harga dan menu akan akan pamerkan di dalam blog dalam masa terdekat ni. Untuk pengenalan, kami akan memperkenalkan beberapa set Nasi Campur sahaja begitu juga dengan Nasi Lomak Imani Licious untuk memudahkan kami menyediakan mengikut masa yang tertentu dan sesuai dengan selera pelanggan kami. 

Namun begitu, masih boleh berbincang dengan kami untuk menu yang lain mengikut kesesuaian masa dan tempat. Kami akan membuka tempahan Nasi Campur Imani LIcious ni dengan minimum order 5 packs untuk setiap order manakala untuk Nasi Lomak Imani LIcious pula minimum order adalah 20 packs. Jadi tak delah kami kena memasak untuk seorang dua sahaja kan. Tetapi jangan risau, PM kami, insyaallah kami boleh membantu anda nanti.

Pengesahan tempahan perlu di buat 3 hari sebelum penghantaran. Mudah kami untuk planning bahan mentah. Untuk delivery pula, kami open buat masa ni hanya untuk Area Klang sahaja. Bukan ape takut tak terkejar nak buat penghantaran. Sebab kami nak beroperasi juga Nasi Arab Imani Licious ni juga. Tapi tak pe. Kalau banyak, kami akan pertimbangkan juga di luar kawasan. Sebab Cost delivery juga harus dipertimbangkan. 

Gambar Hiasan Sahaja


Gambar Hiasan Sahaja



Sebarang pertanyaan bolehlah di panjangkan kepada kami. Sesungguhnya, kami berniaga untuk memenuhi permintaan mereka yang memerlukan perkihdmatan masakan yang cepat dan ringkas dengan harga berpatutan tanpa perlu memasak sendiri. 

Sekian,
BlOg InI AdAlAh SeBaHaGiAn CeRiTa DaRiPaDa SiSi HiDuP KaMi .... 
MoSt WeLcOmE To OuR WoRlD ...
LiKe It Or NoT, No BoThEr ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KoMeN JaNgAn TaK KoMeN .... KoMeN YaNg JuJuR ItU LeBiH BaIk ......