Isnin, 22 September 2014

TeMpAhAn NaSi ArAb ImAnI LiCiOuS ...

Saya Sayang Semua  ....

Syukur alhamdulillah, kami happy sangat sebab semalam (Ahad) segala tempahan Nasi Arab Imani LIcious telah berjalan dengan lancar. Namun begitu ada beberapa perkara yang perlu kami beri perhatian untuk mencapai tahap pengurusan yang lebih baik. 

Sebelum tu, kami telah open order bermula dari Jumaat dan Sabtu ... supaya kami boleh tahu total order daripada pelanggan untuk disediakan pada hari Ahad nanti. Sambutan yang diberikan amat baik sekali terutama daripada jiran-jiran dan rakan-rakan. Semestinya repeat order pun order juga. Kami sifatkan Nasi Arab Imani Licious telah berjaya membuka selera pelanggan kami. Syukur kepada Allah ...



Harga tawaran Nasi Arab Imani Licious kami cukup murah dengan Pack Promo yang sememangnya berbaloi-berbaloi untuk dimiliki. Nasi Arab Imani Licious set terdiri seperti berikut : 


* Nasi Arab 
* Ayam Kabsah Grill / Ayam Kabsah Baked/ Ayam Yogurt Grill
* Salatah
* Soup Ayam / Kambing
* Salad
RM7.50 Sahaja ...

Sesungguhnya, biznez seperti ini, menuntuk pengurusan masa dan stock yang lebih teratur dan tepat supaya tidak berlaku sebarang kelewatan dan ketidakcukupan makanan. Backup plan perlu sentiada ada. Kalau tidak nanti, mesti ada customer yang akan kecewa dengan service kita. Mutu kebersihan juga hari ditngkatkan supaya mutu makanan lebih bersih dan mantap. 

Kami nak ucapkan kepada orang rumah kami yang bekerja keras kerana bersama-sama menyiapkan tempahan Nasi Arab Imani Licious ni. Upah pun telah  diberikan ... kikiki ... 

Sebarang tempahan boleh di panjangkan kepada kami. 

Wassalam ....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KoMeN JaNgAn TaK KoMeN .... KoMeN YaNg JuJuR ItU LeBiH BaIk ......